Personligt Pass

Känner du själv, din klubb, ditt kompisgäng eller ditt företag att ni skulle vilja ha ett träningspass tillsammans med några av Sveriges bästa cykeltränare? Vi ser till att det blir ett träningspass eller träningsdag utöver det vanliga!

Vad vi gör vid detta tillfälle är naturligtvis väldigt mycket upp till vad just ni vill, men några exempel är:

• Specialträning inför ett särskilt lopp som exempelvis CykelVasan eller Vätternrundan

• Teknikträning och justering av teknikdetaljer på landsväg eller mountainbike

• Genomgång av träningsövningar för olika typer av förmågor

• Genomgång av styrkeövningar för gym eller hemma

• Sittställning och justering av cykeln

• Alternativ träning för cyklister

• Pace-träning bakom moped

• Aerodynamiska tester

Allt serveras med ett brinnande engagemang. Cykelpassen kan bedrivas på mountainbike, landsväg, cykelcross, velodrom eller varför inte alla olika grenar på en och samma dag?

Vi finns i Falun men kan även ta oss till andra delar av landet, exempelvis om ni har regelbundna träningar med kompisgänget, klubben har ett träningsläger eller företaget vill ha en kick-off inför sin friskvårds-satsning inför något motionslopp.

Pass kan med fördel kompletteras med träningsrådgivning. För grupper på upp till fem personer kan vi erbjuda boende i Mojsen.

PRIS

I Falun, en timme - 895 kr
I Falun, två timmar - 1 595 kr
I Falun, halvdag - 2 795 kr
I Falun, heldag - 4 995 kr
På annan ort halvdag - 11 995 kr + resekostnader
På annan ort heldag - 14 995 kr + resekostnader
Coaching på aktiviteter längre än 2 dagar - kontakta oss för offert

Priserna ovan gäller för en person upp till grupper på sju personer. Om ni är en grupp på åtta (8) personer eller fler som vill ha coaching samtidigt kommer vi tillsammans överens om pris beroende på vilken typ av coaching ni vill ha eftersom vi då kan behöva vara mer än en tränare.

Resor till annan ort sker generellt med tåg eller bil (42kr/mil).

Betalning sker via Swish, faktura eller enligt överenskommelse. Har du frågor och funderingar är du välkommen att höra av dig till info@toppfysik.nu